38+5, 9 dagar kvar!!!

Idag är mitt humör betydligt bättre, grät en skvätt igår och beklagade mig över hur tråkit allt kändest just då. Så nu, idag är jag en ny glad människa och har betydligt mer energi.

Kanske var jag i behov av en tycka synd om mig själv dag men massor av lathet och sömn.

Har fortfarande inte fått svar på gallsyra och bilirubinprovet, men hör dom inte av sig förmodar jag att allt ser bra ut? Får väl svaret när jag träffar barnmorskan på torsdag istället.

Dagen började super men en trevlig lunchdejt tillsammans med Fia och Anna, god lunch och god efterrätt.. eftersom jag var i jobbkrokarna så åkte jag till jobbet för att säga hej hej.. trevligt att se alla igen efter 2 månader, hade helt förträngt hur illa kaffet verkligen smakar :)

Nu tror jag minsann att jag skall börja packa BB väskan, så det blir resten av dagens projekt.

Ngt ni rekomenderar att jag inte glömmer hemma?

Kommentarer
Postat av: fia

ja had me mej massor, men he enda ja använd va telefonladdare, schampo, balsam, tvål, tandborste o hemresekläder. Annat ja had me va pyjamas, massa underkläder, mjukiskläder, tidningar, tofflor. Så e beror på om du vill använd sjukhusets lr egna kläder.. Sen behöver ju bebis kläder o bilstol, men d kan ju micke ta sen!

2012-02-14 @ 19:23:12
Postat av: fia

..och kamera, laddare o rådgivningskortet had ja ju o förstås!

2012-02-14 @ 19:27:54
Postat av: Maria

Ja had med allt dedär vanliga typ toalettsaker, kamera... det ja klara mig utan var tidningar o annan underhållning. De ja saknade var sugrör, otroligt jobbigt att dricka ur glas då man ligger ner :) läppomada, hårband kan du behöva. Men Micke kan ju hämta om de e ngt du behöver sen. Lycka till :)

2012-02-14 @ 20:35:25
Postat av: Maria

Ja had med allt dedär vanliga typ toalettsaker, kamera... det ja klara mig utan var tidningar o annan underhållning. De ja saknade var sugrör, otroligt jobbigt att dricka ur glas då man ligger ner :) läppomada, hårband kan du behöva. Men Micke kan ju hämta om de e ngt du behöver sen. Lycka till :)

2012-02-14 @ 20:35:50
Postat av: fia

jooo läppomada o hårband o lotion! Hade lite snacks; nötter, choko o godis oxå.

2012-02-15 @ 15:25:05
Postat av: pia

Ja trivdes int alls i vcs:s nattlinnen, så ja hadd nytta åv pyjamas/mjukisbyxor å t-pajtor.. Hadd åxå med myki underkläder, men e va nog dom sexiga nätunderbyxorna som gälld så mina egna hadd ja nytta av först när ja sku far hem :). Amningsbh hadd ja med å he rekommenderar ja! För krångligt med en vanlig när e ska ammas å för obekvämt att va utan...

å ja, egna sockor! sjukhusets "rör-sockor" e ju int så bekväm. Lycka till!:)

2012-02-15 @ 16:17:00
Postat av: Tova

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2012-09-12 @ 11:24:39
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0