Från din mamma

På lördag morgon vaknade jag av att jag fick ett Whatsapp sms, på iphone dyker det upp en lite rutan där det står avsändare, och tycker man på skärmen så försvinner rutan och man kommer till meddelandet.

Denhär morgonen stog det "från din mamma"... öööhhh tänkte jag, men tänkte inte mycket mer på det... konstigt jag har ju ingen  i min telefonbok som heter min mamma. Tryckte på meddelandet och såg att det var en på jobbet som hade skickat meddelandet. skumt, skrev till honom och berättade hur konstigt det blev när jag fick sms ´t från honom... fick svar av honom och samma sak stog i displayen, från din mamma.

Jag börjar direkt felsöka, vad kan det bero på vill ju hitta en orsak. Berättar för Micke vad som har hänt och han förstod inte riktigt så jag ber jobbarkompisen skicka ett till så att micke skulle få se... och mycket riktigt dök det upp ett sms från din mamma...

Efter det börjar jag tänka att ja kanske det är så att min mamma vill att jag skall veta att hon är här hos oss nu när vi skall bli 3.

Eller så finns det en helt annan förklarning, men kommer inte på vad det skulle kunna vara.

Kommentarer
Postat av: Cami

Å he e on säkert tror ja. <3

2012-02-06 @ 15:08:45
Postat av: maria

Jo, din mamma e nog med dej varje dag, spec nu <3

2012-02-07 @ 19:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0