V. 38

38 fulla veckor, check!
5 år tillsammans med Micklas, check!
Graviditetsklåda, check!

Har tänkt ringa hela veckan om klådan på fötterna och händerna till barnmorskan men inte fått tummen ur röven, men idag fredag eftermiddag kommer jag på att nu skall jag ringa. Tror att sjukvårdspersonal har tendens att bagatalisera allt, så nu känner jag mig riktigt dum. Ville ju bara ha lite tips på vad man kan smörja och om jag kan ta antihistamin.

- Synd att det är fredag och labben har stängt, men jag bokar in dig på måndag morgon så får du åka in och ta gallsyra och bilirubin prover på fastande mage. OCH om det skulle bli värre så åker du in till Sös på en gång.

Okej förlåt! Bara för de så känns det som att det kliar över hela kroppen nu :)

Ikväll skall vi iallafall ut och fira att vi har hållt i hop i 5 år, det blir en romantisk fransk restaurang vid st: eriksplan. Ser verkligen frammemot kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0